mandag 30. april 2012

Se så mye fint!

Som dere kanskje har fått med dere, er jeg de neste tre månedene gjesteblogger hos Sanselig Interiør. Jeg har blitt spurt om å blogge for flere, men valgte å si ja til dem både fordi de er helt utrolig hyggelige, men ikke minst fordi jeg elsker butikken deres.


De har bare SÅ mye fint! Bare se her på de siste nye bildene fra butikken. 


Ser dere noe dere liker? :-)



Den hvite himmelen vil være helt nydelig ved uteplassen, og sjekk alle de fine putene!! Deilig med litt farger igjen!

 Se så mye fint! Elsker de marrokanske lyktene! De lånte jeg forresten til en stylingsak jeg hadde i januar.
 Lysekronen fra Blang d'Ivoire er bare helt nydelig og ørneputene er fantastiske sammen med andre gule ting.
 Bare elsker fløyelsputene, perfekte til sommerbenken, tror jeg må en tur innom og kjøpe dem snart, og brettet i tre er også bare helt nydelig!


Klikk HER for å komme til Sanselig Interiør bloggen.

8 kommentarer:

  1. Jeg ser mye jeg ønsker meg akurat nå! I Morocco stil.

    SvarSlett
  2. Lysekrone til hytta kanskje... Lekkert!

    SvarSlett
  3. MYE lekkert!!
    Klem og fin fridag i morgen♥

    SvarSlett
  4. Nydelige puter!!!
    Ønske, ønske ;o)))
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  5. Hadde jeg bare hatt uteplass... :-) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  6. En flott butikk!
    Full av inspirasjon og lekre ting:)

    SvarSlett
  7. Fineste sengehimmelen <3 Elsker også velour putene, er det Tine K?

    SvarSlett
  8. Hei!
    Utrolig mye flott og masse inspirasjon:)
    Herlig.
    Ha en strålende 1 Mai

    Klem Merete

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...