tirsdag 11. september 2012

IPhonen min har blitt lur...

Elsker kunstcoverne fra Happylines. Tøffe motiv som er litt annerledes enn det man ellers ser. Synes også det er super kult at man enkelt kan legge inn skjermbilde som gjør at dekoren fortsetter på skjermen.

Jeg har akkurat forvandlet IPhonen min fra vanlig kjedelig hvit til dette:

Hva synes dere? Er han ikke søt? Synes han ser så lur ut!
P.S. Har fått lov til å gi bort hele fire kunstcovere til dere kjære lesere, følg med - giveaway kommer snart!

4 kommentarer:

  1. Hei, Så kul! Fin tirsdag i regnværet! klem Siv

    SvarSlett
  2. Så stilig, og så søt :) Nå skal jeg følge ekstra godt med !
    Ha en god høst dag!

    SvarSlett
  3. Så kult!!
    Og det bildet var knallkult da, haha:)

    SvarSlett
  4. Den var bare rå stilig:)
    Fortsatt herlig kveld

    Klem Merete

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...