onsdag 7. november 2012

Novemberfavoritter!

Nå er det utrolig mye fint å finne i butikkene.
Jeg liker å ta en runde til ulike butikker for å finne litt inspirasjon.
Her får dere mine favoritter akkurat nå:
Denne superkule lampen fant jeg hos VillaVanilla. Den er hele 116 cm høy og gir meg Jieldefornemmelser til en hyggelig pris. 1599,-

MillaDill har denne utrolig lekre glassboksen med sølvdekor. Den skulle jeg gjerne hatt til juleknask og diverse. Kjempefin! Og prisen var også god kun 195,- for den som er 19 cm i diameter.

Og denne lekre butterflystolen i brunt lær fra Stabbursbua skulle jeg veldig gjerne ha funnet en plass til! Prisen på denne skjønnheten er 3.590,- Er også ganske så forelska i denne 220 cm lange spisestuesofaen i mullvarpfarget velur med sølvnagler. Den er også fra Stabbursbua. Lekker er den!


Ja, takk!! Desse skulle jeg gjerne ha på barnerommene. De er jo bare SÅ søte! Fra Sanselig Interiør på Ski Storsenter. 399,-
Sjekk ut disse herlige julestjernene fra Lunehjem.no! Liker, liker, liker!
Stjerner til vinduetJulestjerne Batik66 Lilac
Dorothea har alltid mye fint. Sjekk disse herlige fargene sammen - Nydelig!
Skulle gjerne hatt de tøffe boksene øverst oppe for ikke å snakke om skapet!
Og hva med denne utrolig kule canvas vesken fra Drømmeverden! Jeg vet hva jeg ønsker meg under treet i år! Pris 699,-
Blir aldri lei av å se på de vakre håndlagde lysekronene til CKL Interiør. Denne Fanny og Alexander-inspirerte kronen er jo bare en drøm!
Hos ZanZ finner jeg alltid mye fint. Denne helt fantastiske tunikaen kjøpte jeg for et par uker siden. Den er bare SÅ myk! Og kul er den også.
Mexico dressp Sand - ChillNorway  
Er også alltid spennende å se hva de har av unika møbler og vintageting.

4 kommentarer:

  1. Hei høpp!

    ÅÅÅÅÅ her var det mye lekkert:)

    takk for gode tips,og den vesken var bare lekker,smelt!!

    Trenger gode tips nå som julen nærmer seg:)

    Nyt onsdagen!!

    Klem Linda;)

    SvarSlett
  2. Fine favoritter! Liker veldig godt de søte putene og butterflystolen bare digger jeg:)

    Ønsker deg en fin dag
    Klem Tonje

    PS: bli gjerne med på giveawayen min. Du kan vinne lekre øreringer fra The Butterflyshow...

    SvarSlett
  3. Her var det virkelig mye lekkert:)
    Takk for herlige tips:)
    Fortsatt god dag
    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Den puta har eg tipsa samboer om...håper den havner under juletreet : )
    kjempefine inspirasjonsbilder og novemberfavoritter

    finfin onsdag videre!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...