mandag 18. februar 2013

Inspirasjon i sort og hvit


Nå er det mange spennende sort/hvite produkter å finne i butikkene. Jeg har vært på en liten inspirasjonsrunde. Se bare her hva jeg fant!

Hos Lunehjem.no fant jeg flotte puter med sort hvit trykk fra Louise Roe, tøffe sort/hvite vannkokere og brødristere, populære kopper designet av Arne Jacobsen og designstoler fra Hay og Tolix.








Hos ZanZ fant jeg en tøff sort takpendel fra Design By Us, flotte kubus-lysestaker designet av Mogens Lassen og et lekkert sort vintage konsollbord.




Og hos VillaVanilla fant jeg flotte sort/hvit patinerte rammer og klokkeknotter til halv pris.




7 kommentarer:

  1. Sko gjerne hatt den brød risteren =)
    Mye inspirasjon =)
    God uke til deg!

    SvarSlett
  2. Så mye lekkert! Sort hvitt er veldig fint :)

    Du har en flott og inspirerende blogg!

    Klemmer fra Nina
    drømmevillaen.no

    SvarSlett
  3. Hei, Vakre blikkfang:-) klem Siv:-)

    SvarSlett
  4. Masse lekkert!:) Her sniker det seg inn mer sort litt etter litt, men derimot mindre hvitt:)

    Ønsker deg en fin kveld videre!

    Klem Marit

    SvarSlett
  5. Mye herlig inspirasjon her:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  6. ÅH! Naturlig nok hadde jeg vært på knærene etter alle disse...Me like ALOT!
    (mulig det ikke kommer som noen bombe ettersom bloggen er dedikert til sort & Hvitt,stikk gjerne innom om du vil ha mer av det samme..)
    Fin uke videre til deg!

    SvarSlett
  7. Іt's a shame you don't have a donate button! I'd definitely donate to this excellent blog! I suppose for now i'll settlе fоr book-marκing and adding your RSS feed to my Googlе accοunt.

    I loοk forwаrd to bгаnd new updatеs аnd will share this site
    with my Fаceboοk group. Talk ѕoon!

    Τake a look at mу page ... http://ourproject.org/moin/NicholasA

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...