onsdag 21. august 2013

La vita é Bella - En historie om to tvillingsøstre med pågangsmot


Hva gjør man når favoritt interiørbutikken skal legges ned? 

Camilla og Cathrine, to tvillingsøstre på 23 med masse pågangsmot, tok saken i egne hender og overtok like gjerne butikken!

Da vi fikk høre at butikken var til salgs, MÅTTE vi bare slå til! Forteller de. Vi har alltid hatt et ønske om å drive vår egen butikk; Nå hadde vi den beste muligheten vi kunne få!
Så vi løp opp til Mariann og fikk fakta på bordet, avtalte møte i banken og i løpet av halvannen uke var det et faktum! Vi skulle få oppfylle drømmen vår!
Butikken som tidligere het frøken Olsen, byttet navn til La vita é Bella, (Livet er herlig). En spennende og koselig interiørbutikk i sentrum av sørlandsbyen Arendal.
Jeg synes det er flott når man tør å følge drømmen sin! Og ekstra imponerende når man tør å gjøre det i så ung alder!
Stå på jenter! Vi heier på dere!
Her får dere litt bilder fra butikken og varene de selger:

Med serien Inspirerende Interiørbutikker, ønsker jeg å gi de mindre lokale butikkene litt ekstra oppmerksomhet! 
Tips meg gjerne om butikker du har lyst til å anbefale! Klikk HER!

2 kommentarer:

  1. Å, så flinke jenter, fikk jeg lyst til å si. Beundringsverdig å starte egen butikk i så ung alder. Også er det så flott at det i det hele tatt lar seg gjøre. Håper virkelig de får det til.
    Ps. Hadde kanskje vært greit å skrive hvor dette er? By? Sted?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Berit
      Takk for beskjeden din! Det skal selvfølgelig være med!! :-) Det er nå rettet! Ja, flott med jenter med pågangsmot!
      Ha en fin dag!
      Beste hilsen
      Franciska :-)

      Slett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...