onsdag 18. juni 2014

La deg inspirere av Hannah Lemholt - Writing with light!

Jeg lar meg ofte inspirere, men det er ikke så ofte jeg blir inspirert av andre interiørfotografer. Siden jeg jobber med det selv skal det mye til. Men i dag oppdaget jeg for første gang svenske Hannah Lemholt. 

Hun er en fantastisk dyktig fotograf som tar helt nydelige bilder. Blant annet for Love Warriors, som er en av mine nyeste favorittbutikker!

Jeg elsker stemningen og fargebruken i bildene hennes og stilen er to die for!

Hannah har også en veldig inspirerende blogg! Klikk HER for å komme til den!

Hva synes dere?

1 kommentar:

  1. Instämmer helt! Och det är väl samma Hannah
    som fotar för Love warriors, är väldigt förtjust i
    deras kläder och smycken. Fantastiskt fina bilder.
    Kramar/AM

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...