torsdag 2. oktober 2014

Herlig høstinspirasjon


Foto: Lexington Company

Jeg elsker høstfargene. Det er noe beroligende og harmonisk over fargene som går i naturtoner fra hvitt, til beige, brunt, grått og sort. Jeg liker også at alt blir litt roligere på høsten, og at man kan kose seg inne med fyr i peisen og noe varmt og drikke og spise.

Sommeren er en fantastisk årstid og jeg skulle gjerne hatt enda mer sommer, men jeg er samtidig utrolig glad for at vi bor i et land med fire årstider. Alle årstider har sin sjarm og det er alltid noe å se frem til.

Denne høstcollagen er laget med bilder fra Lexington Company.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...