tirsdag 25. november 2014

Personlig og sjarmerende



Foto: Pernille Enoch/Pure Public/Bo Bedre
Vegger, tak og gulv er malt hvite og lager en lys ramme for den spennende innredningen som består av unike antikvitetsfunn og en god samling av ting som eierne har bragt med seg hjem fra reiser. Alt er holdt i en rolig fargeskala i hvit, sort og naturfarger. Det gjør at tingene passer godt sammen, selv om de er fra mange ulike steder.
Ukens inspirasjon er en liten miniserie hvor jeg velger ut særlig inspirerende ideer, rom eller lignende fra mine favoritt interiørblader og interiør nettsteder.
Denne uken har jeg hentet inspirasjon fra Bo Bedre som alltid har mye fint! Du kan se resten av artikkelen her.

1 kommentar:

  1. tolle bilder und inspirationen, danke dafür und liebe grüße von angie

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...