mandag 11. mai 2015

Sanselige hager







Jeg er en stor tilhenger av fremsnakking, og i dag har jeg lyst til å vise dere denne fine boken, som jeg akkurat fikk et eksemplar av. Eva Gravesen har tidligere vært med i en av interiørbøkene mine og nå har hun laget sin helt egen hagebok. Gratulerer!

Boken er dansk og heter "Haveelskernes haver. Det er en bok med sjel, sjarm og mye passion. En bok om blomster villskap og herlig atmosfære. Dette er boken om hageelskernes hager.


I boken finner dere vakre danske hager, som alle er skapt av mennesker som brenner for hagen sin. Hagene deres er en livsstil, og de gir eierne en følelse av lykke og fredfull harmoni. Dette er ikke teknisk avanserte hager, men hager dyrket med ren lidenskap.


Her er det masse deilig hageinspirasjon.


Boken kan bestilles HER.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...